11 Eylül 2015 Cuma

 Tapu Müdürlüğüne Başvuru Nasıl Yapılır                     


               


  

      Yapacağınız işlemin türüne göre işleme esas belgeleri eksiksiz olarak tamamlamanız gerekmektedir. Belgelerin asıl veya aslı gibidir yapılmış olması gerekmektedir. Bu belgeleri neler olduğunu blogumuzun Tapu İşlemleri ve Kadastro İşlemleri başlığı altında bulabilirsiniz.

      Belgeleri tamamladıktan sonra ilgili Tapu Müdürlüğüne bizzat gitmeniz gerekecek. Müdürlüğe gitmeden önce Alo 181 i arayarak veya Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü eRandevu sisteminden Başvuru İşlemi için önceden randevu alabilirsiniz. İlgili müdürlüğe randevu alınmadan gidilecekse saat 08:00 ile 12:00 arasında danışma biriminden sıra alarak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

      Aşağıda yayınladığımız videoda eRandevu siteminden nasıl randevu alabileceğinizi izleyebilirsiniz.




                                                             Videoyu 720p kalitesinde izleyiniz.


Başvuru işleminizin tamamlanmasından hemen sonra ibraz ettiğiniz cep numarasına ait telefona “……. nolu başvurnuza ait evraklar kayıt altına alınmış olup, randevu ve harçlarla ilgili ayrıca bilgilendirileceksiniz.” diye bir mesaj gelecektir. Bu aşamadan sonra ikinci bir mesaj gelene kadar günlük faaliyetlerinize devam edebilirsiniz.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Comments system